Procedury zabezpieczenia przed COVID-19 cz. 2
2020-04-04
BS PHF Auto Serwis Munina w dbałości o naszych klientów i pacowników wprowadził następujące wewnętrzne procedury mające na celu ochronę i zabezpieczenie przed koronawirusem COVID-19 klientów odwiedzających nasz serwis jak i Stację Kontroli Pojazdów tj. :
- wyznaczono strefy bezpieczeństwa przy biurze obsługi klienta (BOK) i SKP,
- udostępniono środki ochrony zewnętrznej przy wejściu do BOK i SKP ( rękawiczki foliowe)
- udostępnio środek odkażający na bazie 60% alkoholu przy wyjściu z BOK i SKP
zadbano również o samochody przekazywane do serwisu PHF-Serwis tj.:
Usługa door tu door bezpłatnie (wpromieniu do 10 km, powyżej 10 km 2 zł./km ) dla wszystkich naszych klientów
( odbiór pojazdu od klienta oraz odstawienie poj. po wykonaniu usługi )
- przy przyjęciu do serwisu i SKP pojazd jest zabezpieczany foliami izolacyjnymi w zakresie – kierownica, lewarek, dźwignia ham. ręcznego , kluczyk, oraz fotel kierowcy,
przy wydawaniu pojazd z serwisu poddawany jest on bepłatnie na życzenie właściciela poj. odkażaniu metodą ozonowania lub ultradźwiękową z zastosowaniem środka wirusobójczego na bazie złota i srebra SMKA Ag+Au+H2O2
- wszyscy pracownicy PHF-Serwis stosują indywidualne środki ochrony .
więcej : https://ozonpiorun.pl/ozonowanie-dezynfekcja-dla-zdrowia/
https://www.egp-system.com/bezpieczenstwo-mikrobiologiczne
Zgodnie z informacją prawną dotyczącą rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. , warsztaty mogą nadal pracować normalnie, a kierowcy i właściciele pojazdów mogą zlecać niezbędne naprawy samochodów.
więcej : https://drive.google.com/file/d/1qYd24eavb-fhPGlZSQmVdVodaLFoybHU/view?__ca__chat=iIH5Pgol2dKD
Dodatkowe informacje u naszych doradców serwisowych w BOK.
PHF-Serwis wspiera społęczną inicjatywę #zostańwdomu