Diagnostyka komputerowa

Współczesne samochody wprost nafaszerowane są sterownikami elektronicznymi. Większość robót wymaga ich diagnozowania i dotyczy to zarówno prac przy układzie zasilania silnika czy układzie hamulcowym, jak i klasycznych napraw mechanicznych.

Pierwsze systemy diagnostyczne w autach zaczął być montowane w latach 70. Były to urządzenia będące połączeniem multimetru i wielokanałowego oscyloskopu pozwalają np. prześledzić przebiegi wysokiego napięcia. Obecnie stosowane jest skomplikowane oprogramowanie i złącza.

Diagnostyka w naszym zakładzie odbywa sie na takich urządzeniach jak:

Multi-Di@g mobile

Multi-Di@g mobile to nowoczesne urządzenie diagnostyczne wyposażone interfejs VCI oraz tablet PC . Połączenie z pojazdem odbywa się przez 16 stykowy przewód OBD i odpowiednie adaptery zależnie od typu pojazdu. Połączenie z PC przez port USB. Wykorzystywane protokoły: Keyword 2000 (ISO 14230-4), CARB(ISO 9141-2), PWM(SAE J1850), VPW(SAE J1850), CAN(ISO 15765-4), PassThru (SAE J2534). Oprogramowanie pozwalające na diagnostykę samochodów europejskich, Toyota + OBD dla Azji. Uaktualnienie przez DVD oraz internet.

WYBRANE FUNKCJE

  • Kodowanie wtrysków (FORD, PSA, FIAT, RENALT...),
  • Konfiguracja BSI w opcji klienta, 
  • Przyuczanie zaworków ciśnienia ogumienia dla RENAULT oraz Grupy PSA
  • Konfiguracje systemów ABS,
  • Konfiguracje systemów Airbag,
  • Konfiguracja elektrycznych hamulców postojowych,
  • Zaawansowane funkcje diagnostyczne dla samochodów CITROEN, PEUGEOT,
  • Wbudowane procedury diagnostyczne w formacie pdf, 
  • Funkcja diagnostyki ekspresowe Ekspres-Di@g

 

KTS 550

Zakres funkcji  KTS 550
Diagnostyka sterowników silnika, ABS, ASR, airbag, klimatyzacji itp., diagnoza EOBD, kasowanie poduszek powietrznych i inspekcji olejowych.
Odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt wartości rzeczywistych, testy elementów wykonawczych.
Technologia napraw benzynowych systemów wtryskowych i elektroniki Diesla.
Stała aktualizacja danych, duże pokrycie rynku, dostęp do informacji Bosch.
Cała rodzina testerów KTS otrzymała certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego. W związku z tym urządzenia te mogą być wykorzystywane na Stacjach Kontroli Pojazdów w celu przeprowadzenia diagnozy EOBD.

Formularz - umów się na warsztat przez internet

Dane zlecającego

Dane pojazdu

Dostępne jest auto zastępcze na czas naprawy w cenie od 30-50zł (Ford Mondeo, Renault Twingo)

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu zapytania jest Zakład Samochodowy PHF -Serwis sp. z o.o. Więcej w Polityce Prywatności »

Pracujemy z markami

Nasi partnerzy

© PHF-Serwis Sp. z o.o.

Projekt i wykonanie: Net Partners