Diagnostyka komputerowa
Współczesne samochody wprost nafaszerowane są sterownikami elektronicznymi. Większość robót wymaga ich diagnozowania i dotyczy to zarówno prac przy układzie zasilania silnika czy układzie hamulcowym, jak i klasycznych napraw mechanicznych.
Pierwsze systemy diagnostyczne w autach zaczął być montowane w latach 70. Były to urządzenia będące połączeniem multimetru i wielokanałowego oscyloskopu pozwalają np. prześledzić przebiegi wysokiego napięcia. Obecnie stosowane jest skomplikowane oprogramowanie i złącza.
Diagnostyka w naszym zakładzie odbywa sie na takich urządzeniach jak:
Multi-Di@g mobile
Multi-Di@g mobile to nowoczesne urządzenie diagnostyczne wyposażone interfejs VCI oraz tablet PC . Połączenie z pojazdem odbywa się przez 16 stykowy przewód OBD i odpowiednie adaptery zależnie od typu pojazdu. Połączenie z PC przez port USB. Wykorzystywane protokoły: Keyword 2000 (ISO 14230-4), CARB(ISO 9141-2), PWM(SAE J1850), VPW(SAE J1850), CAN(ISO 15765-4), PassThru (SAE J2534). Oprogramowanie pozwalające na diagnostykę samochodów europejskich, Toyota + OBD dla Azji. Uaktualnienie przez DVD oraz internet.
WYBRANE FUNKCJE
- Kodowanie wtrysków (FORD, PSA, FIAT, RENALT...),
- Konfiguracja BSI w opcji klienta,
- Przyuczanie zaworków ciśnienia ogumienia dla RENAULT oraz Grupy PSA,
- Konfiguracje systemów ABS,
- Konfiguracje systemów Airbag,
- Konfiguracja elektrycznych hamulców postojowych,
- Zaawansowane funkcje diagnostyczne dla samochodów CITROEN, PEUGEOT,
- Wbudowane procedury diagnostyczne w formacie pdf,
- Funkcja diagnostyki ekspresowe Ekspres-Di@g
KTS 550
Zakres funkcji KTS 550
Diagnostyka sterowników silnika, ABS, ASR, airbag, klimatyzacji itp., diagnoza EOBD, kasowanie poduszek powietrznych i inspekcji olejowych.
Odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt wartości rzeczywistych, testy elementów wykonawczych.
Technologia napraw benzynowych systemów wtryskowych i elektroniki Diesla.
Stała aktualizacja danych, duże pokrycie rynku, dostęp do informacji Bosch.
Cała rodzina testerów KTS otrzymała certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego. W związku z tym urządzenia te mogą być wykorzystywane na Stacjach Kontroli Pojazdów w celu przeprowadzenia diagnozy EOBD.
Formularz - umów się na warsztat przez internet
Dostępne jest auto zastępcze na czas naprawy w cenie od 30-50zł (Ford Mondeo, Renault Twingo)
Cennik podstawowych usług mechanicznych i elekromechnicznych
Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu zapytania jest Zakład Samochodowy PHF -Serwis sp. z o.o. Więcej w Polityce Prywatności »